خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

زانیولو - یوونتوس | حضور دنیس زکریا در پیشنهاد بیانکونری

زانیولو - یوونتوس | حضور دنیس زکریا در پیشنهاد بیانکونری
هافبک سوئیسی می تواند گره از کار انتقال ستاره آاس رم به یوونتوس باز کند.

دنیس زکریا ممکن است بخشی از پیشنهاد یوونتوس به آاس رم برای جذب نیکولو زانیولو باشد.

طرفداری | به گزارش رومئو آگرستی، نیکولو زانیولو احتمالا در تابستان 2022 آاس رم را ترک می کند و اگر این اتفاق رخ دهد، مقصد او یوونتوس خواهد بود. سران یوونتوس در راستای نهایی کردن این انتقال در حال مذاکره با اطرافیان بازیکن هستند اما مانع اصلی این انتقال تنها یک چیز است: آاس رم برای صدور اجازه خروج ستاره جوانش 50 میلیون یورو می خواهد.

قرارداد کنونی هافبک 23 ساله آاس رم در سال 2024 به پایان می رسد و جالوروسی از سختی های تمدید قرارداد بازیکنی با این شرایط آگاه است؛ به همین دلیل انتظار می رود در صورت رسیدن یک پیشنهاد مطلوب، مقدمات خروج نیکولو زانیولو فراهم شود. با این حال رسیدن به رقم مورد نظر آاس رم آسان نیست و یوونتوس در همین راستا پیش از این آرتور ملو و وستون مک کنی را به رم پیشنهاد داد که هیچ کدام ژوزه مورینیو را قانع نکردند؛ گزینه بعدی یوونتوس برای گنجانده شدن در معامله، دنیس زکریا است.

دنیس زکریا پیش از انتقال به یوونتوس هم مورد توجه آاس رم بود و با توجه به خروج سرجیو اولیویرا و احتمالا جردن ورتو، می تواند مهره دلخواه جالوروسی باشد. با این حال مشکل بر سر ارزش بازیکن از دیدگاه دو باشگاه است؛ یوونتوس ارزش دنیس زکریا را بیش از 20 میلیون یورو می داند در حالی که از نظر آاس رم، هافبک 25 ساله سوئیسی حدود 10 میلیون یورو ارزش دارد. به نظر می رسد که دنیس زکریا همراه با 25 میلیون یورو، پیشنهاد نهایی بیانکونری به پایتخت نشین ها باشد اما جالوروسی حداقل 30 میلیون یورو می خواهد. دو طرف قرار است باز هم وارد مذاکره شوند اما این سری از مذاکرات آسان نخواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس نیکولو زانیولو دنیس زکریا آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Esteghlal Fc‌1401/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi